top of page

Koulutus

Ajanhallinta
Toimiva sisäinen palvelu

Yksi tärkeä osa henkilöstöstä huolehtimisessa on tarjota heille jatkuvaa koulutusta ja sparrausta aiheisiin, jotka ovat arjessa jatkuvasti läsnä. Näitä ovat esimerkiksi yksilön taidot ajanhallinnan ja viestinnän suhteen tai työyhteisön keskinäisen palvelun, ilmapiirin ja vuorovaikutuksen kehittäminen. Tarjoamme tukea yleisten arjen asioiden käsittelyyn ja esillä pitämiseen yksittäisistä koulutuksista aina pitkäkestoisiin kumppanuuksiin asti. Suosituimpia aiheitamme ovat muun muassa:

 

​

​

​

01.

Ajanhallinta: Asia, jonka kanssa kaikki meistä tuskailevat niin töissä kuin niiden

ulkopuolellakin. Taikaiskusta kenenkään on turha odottaa valmista ratkaisua tähän asiaan.

Voimme kuitenkin tehdä lukemattomia eri toimenpiteitä, jotka auttavat meitä saamaan

hallinnan tunteen ajan käyttöömme. Meidän pitää saada itsellemme tunne, että olemme

kuskin paikalla. Tähän voimme vaikuttaa monilla eri valinnoillamme, jotka ovat täysin

meidän käsissämme. Koulutuspäivän aikana käymme näitä läpi ja lopputulemana jokainen

osallistuja koostaa itselleen oman työkalupakin uuteen ajankäytön hallintaan.

Modern Watch

02.

Toimiva sisäinen palvelu: Monessa työyhteisössä on sisäisiä jännitteitä ”meidän” ja ”niiden” välillä. Tämä saa aikaan sen, että sisäinen palvelu ei toimi parhaalla mahdollisella tavalla. Tämä vaikuttaa ennen pitkää väistämättä myös ulkoisiin asiakkaisiin. Tässä koulutuksessa käymme läpi, mistä koostuvat toimivan sisäisen palvelun kulmakivet, johon kaikkien tulisi sitoutua. Tähän liittyy myös laajemmin ryhmädynamiikka, tiimeihin muodostuneet viralliset ja epäviralliset valtasuhteet ja roolit, jotka voivat olla joko ryhmän tavoitteita tukevia tai

hajottavia. Tämän koulutuspäivän jälkeen ryhmä on koostanut itse elementit toimivaan

sisäiseen palveluun johon jokainen voi sitoutua.

Fun Presentation

03.

Taitava tiiminvetäjä: Esimiesrooli on kiehtova ja täynnä mahdollisuuksia mutta myös täynnä sellaisia asioita, joita ”rivityöntekijänä” ei tarvitse ikinä samalla tavalla kohdata. Varsinkin

uusien esimiesten on äärimmäisen tärkeää tunnistaa heti alkuvaiheessa, mitä uuteen rooliin

astuminen tarkoittaa ja minkälaisiin tilanteisiin on heti syytä alkaa varautumaan. Käymme

tässä koulutuksessa läpi, minkälainen on hyvä johtaja ja missä toisaalta piilee yleiset

vaaranpaikat tähän rooliin liittyen. Koulutuksen jälkeen osallistujat tiedostavat, mitä taitava

tiiminvetäminen tarkoittaa ja kuinka kasvaa hyväksi ja luottamusta nauttivaksi esihenkilöksi.

Business Meeting

04.

Loista eri palvelukanavissa: Nykyajan työmaailma vaatii taitoa osata olla erinomainen hyvin erilaisissa palvelukanavissa. Asiakas odottaa eri asioita asioidessaan kasvotusten, puhelimitse, sähköpostilla, chatissa tai somessa. Näin ollen erinomaisen asiakaspalvelijan täytyy tiedostaa eri kanavien vaatimukset, odotukset ja onnistumisen avaimet niissä. Käymme läpi eri kanavien pääpiirteet ja osallistujat tiedostavat koulutuksen jälkeen, kuinka he voivat niissä onnistua.

Open Laptop
Taitav tiiminvetäjä
Loist eri palvelukanavissa
bottom of page